....

har vart en effektiv dag idag, örebro, marieberg, ikea och ruma.

även ett pannkaks stopp hos äm! ni som känner mig vet ju att jag äter ALLT! men pannkakor, våfflor och sånt där trams det går inte, det tar imot i hela strupen på mig..
men jag tog en, med mycket socker och sylt på.. det gjorde jag mest för äm´s skull plus att jag någon gång måste lära mig att äta ju. NÅN DAG ska jag överraska A och kanske steka några waffles till honom.. jag måste trotsa mina onda pannkaks tarmar och iaf försöka.. herregud tänk den dagen man får barn, då måste jag ju.. ?! buhu..

haha IAF , första gången jag var hemma hos A´s farmor då bjöd hon på våfflor och ni vet man är ju bra uppfostrad och så där.. höh.. så jag hade ju inte mage och börja tramsa där om att jag inte tycker om och så vidare så jag bara mm vad gott det här blir..(hyffsad ironi i mitt eget huvud samt att det var minst 20 år sen jag åt pannkakor/våfflor jaja) ;) och hon stog där och stekte för fulla muggar, alla bara vräkte i sig .. det var ost och sylt, socker grädde smör ah herregud allt man har till.. jag tänkte ju "jag tar en iaf, det överlever jag" det var bara det att så fort det var slut på tallriken så kom det en ny farandes..

jag åt 4 stycken och har aldrig blivit människa igen efter det där.. jag mådde illa i 4 veckor..
och idag ett år senare åt jag en frivilligt igen.. (fast det var inte frivilligt sist, beror på hur man ser på det ;)
jag har blivit sjuk på riktigt, jag är slö och hängig..
fan vad dum..

för jag vet ju, jag är allergisk mot pannkakor.. dom är äckliga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0