Jag prenumererar...

3a3908278b061c73dcbe7f4d148b6565.png

Kolla varifrån!

Jag prenumererar på glamour, har alltid gjort det.. Det slog mig förut bara att dom senaste, kanske 5 nr har jag inte ens bläddrat i? Känns värt, haha.. Men nu ska jag iaf glo igenom lite i den jag fick på posten här om dagen! Annars har det varit en ganska tuff vecka hittills, jobbar kväll på fabriken. Åker hemifrån ca 13 och kommer hem efter 23! Helt slut.. Imorse vaknade jag kvart över tolv!!!!!! Herregud jag har aldrig varit så stressad i hela mitt liv.. Jaja imorn tänkte jag gå upp ganska tidigt iaf! På fredag åker jag till sthlm och på lördag ska jag äntligen få pussa min lilla favorit,  ja alltså inte andy utan alvin såklart!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0