Förstår att...

0-52b1c9ba8e98fa72c13c706b8c13e2ae.png

Kolla varifrån!

Förstår att det ser äckligt ut men det är det inte, mums.. Pasta med bacon och soltorkade tomater med feta ost crème fraîche!! Till det drog jag i mig en liter apelsin juice och en avocado, en salig lördags blandning.. Jag har vart lite hängig igår och idag, magen har kaosat med sjuka smärtor och imorse trodde jag att jag skulle dö.. Det gjorde ont när jag andades och lungorna körde lite kick boxning.. Men nu verkar det som om allt är som vanligt igen! Tänkte vila en stund för att sen hoppa in i duschen, jag ska nämligen göra damerna sällskap med lite fest ikväll.. Till fältans stora lycka!;) hur jag kommer in vet jag inte men det löser sig.. Hej på er!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0