....



ni som känner mig vet ju att jag är lite småkär i petter, ikväll fick jag lite flaschbacks. jag lyssnar igenom alla låtar på spotten och vrålar lite för fulla muggar. det är känsla, jag är både 14 och 19 år igen. ah ni hänger med!

så jag tänkte att jag bjuder på en dänga, själva texten är både fin och den har skönt gung. man kan både vara ledsen och glad när man lyssnar på den tycker jag.

har precis väckt A. fattar ni? han har sovit hela dagen..

tänkte göra lite kycklingsallad och hyra filmen prinsessa på boxern, A kommer säkert vägra eller så vågar han inte annat än att bara låta mig hyra den. hihi..

herregud, jag ska jobba kvällsvecka den här veckan. jag har ångest, ge mig en pistol. sur jävla saft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0