...

sockerkakan står i ugnen och jag är klar för dagen. har vart och handlat en sväng, vart i skolan och även ätit mat. skönt för nu kan jag gå och lägga mig utan att känna ångest över att hela dagen sprungit iväg iaf.
nattjobb den här veckan, gött mos..
övrigt så köpte jag sämsta sockerkaks formen på ica idag, vart får man tag i hederliga gamla vanliga?
annars inte mycket här på götgatan faktiskt, andy är i sthlm, lyan är städad efter några agg utbrott i helgen.. och jag såg på två hockeymatcher igår.. hockeysjukan..
mitt förhållande ser ut så, 3/4 hockey och 1/4 andy..
nu ska jag sova en stund, hej på er!

Kommentarer
Postat av: sandra fält

men du? den där sockerkakan måste fan vara klar snart alltså!

2010-03-03 @ 20:15:05
URL: http://sandrafaalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0