I vanlig...

0-4e81585616d03840a78d4e4d4390ee63.png

Kolla varifrån!

I vanlig gammal ordning är det idag söndags middag hos familjen Jonsson.. Goooott, det bjuds på inbakad fläskfilé med championer samt klyftpotatis till varmrätt, och förrätt blir det rostade mackor med tonfiskröra.. Till dessert blir det ingefärs päron! Muuuums, jag tänker fundera över att flytta hem igen.. Annars, fläkten i bilen fungerar igen, det har slutat snö och Lea naffsar på fläskfilén alltså kan man säga att allt är i vanlig ordning igen..


Kommentarer
Postat av: sandra fält

hörru, nu får du säga till Bettan att det var längesen jag fick en inbjudan till söndagsmiddagen! jag känner mig lite smått utanför :(

2010-02-21 @ 21:51:10
URL: http://sandrafaalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0