....

ursäkta men nu kommer det ett sånt här argt inlägg.. HUR KOMMER DET SIG ATT JAG SKA plocka upp den rena tvätten som stått en vecka, varför ska jag byta sängkläder, varför ska jag moppa? OSV ni fattar..
när andreas har vart ledig i 2 dagar och jag har en ledig dag efter att ha jobbat mer än heltid hela veckan..
jag fattar inte.. ?!
och ju mer jag tänker på det så blir jag bara mer och mer förbannad..
jag skrev ju förut att jag bara ville ta det lugnt, visst det vill jag men just nu vill jag göra ALLT förutom det här..
så ett tips är, kom inte hem!! jag kommer få ett utbrott..

Kommentarer
Postat av: susanne

Ha,ha,ha! Det är inte lätt att vara sambo men du kan fatta hur vi mammor har haft det va? Du är lite som en mamma nu....;-))

2010-02-28 @ 08:23:32
URL: http://www.endagitaget-mylife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0