....

dom svenska curling damerna, jag säger bara JAAAAAAAAA vilka brudar..
jag somnade dock igår natt men jag har suttit och kollat nu på eftermiddagen, vilken spänning.. kolla ni?

annars är det dags att ta fram städgrejerna, det behövs en grundstädning i vårat hem kan man säga.. killar har ju lite svårt att förstå det där, jag bad andy att städa här om dagen för att han ändå var ledig i 2 dagar men nääe han drog några drag med dammsugaren och så damma han nattduksborden.. jag tänkte ju då att han kanske tar resten med, eller man tar ju nästan lite för givet att han ska förstå det men nejnej.. så då får man ta det själv på sin lediga lördag.. kul? halvkul skulle jag vilja säga men samtidigt har jag inte så mycket annat för mig..
tjejerna är i stan, jag har ingen bil och vädret får mig att bli lite deprimerad så jag stannar hemma och städar istället..

ikväll då? jaa du.. hade tänkt laga lite god mat och ha myspys med A men han skulle visst till stan så jag vet inte vad jag ska hitta på.. men det visar sig, nått borde alltid dyka upp..
annars blir jag hemma bara och vilar lite, sömnen har dödat mig den här veckan och jag ska ju köra ett litet pass på butiken imorgon så det kan ju vara gött och vara lite utvilad för en gångs skull..

på måndag måste jag upp tidigt och bege mig till skolan en sväng, sen hem och vila lite.. ska köra natt nästa vecka, lite halv jobbigt med omställningarna men det brukar gå bra.. jag ÄLSKAR att jobba natt, jag är alltid pigg och känner mig inte alls trött på jobbet.. sen är det så skönt att komma hem och sova medans alla andra åker och jobbar ;)

herregud nu visar dom canada-slovakien på tv:n.. vet ju dock hur det slutar men man kan ju inte låta bli och kolla, inte bra.. jag skulle ju städa.. jaja vi får se hur den här lördagen slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0