...

fredag!! äntligen helg, skönt.. världens längsta vecka någonsin.. hur som haver, jag har precis ätit lunch och tänkte ta mig en liten powernap.. malin kommer hit en sväng och vi tänkte åka till marieberg och kolla lite, jag måste införskaffa mig en stor fruktskål!! det är mycket viktigt och får ej komma hem utan en sådan.. jag köpte så mycket frukt igår, rena rama djungeln i köket vettni.. annars, inte mycket.. 13 års partaj i sannahed ikväll, kanske en sväng till äm&pytte om vi hinner.. swehockey.se ikväll för att följa hallsberg-åmål då vi ej kan vara där och hejja.. ingen badminton imorgon, behöver sova så imorgon ska jag ha skönaste slappardagen.. ja just ja, jag fick jobbet på fängelset.. börjar i maj, jääääääävligt skönt!! äntligen kan det börja rulla in en stadig och fast lön igen.. ni då?! vad gör ni?!

Kommentarer
Postat av: Jessica Suominen

Va skoj att du fått jobb på fängelset =)

2010-02-26 @ 16:10:19
Postat av: Emelia

GRATTIS! :)

2010-02-27 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0