...

hörni min gubbe har fått bloggsjukan.. själv är jag så trött att ögera snart faller ihop av ren utmattning.. körde ett vanligt pass på bob idag sen iväg och jobba ett pass på butiken.. ibland jobbar jag så mycket att jag inte hinner sova och ibland har jag inget att göra överhuvudtaget, alltså kan jag sova hur mycket jag vill.. måste skärpa mig och uppskatta det mer än vad jag gör, för just nu skulle jag kunna offra både ben och armar för en sovmorgon imorgon.. men nääeee klockan ringer halv sju och då har jag någe viktigt att utföra för att sen åka iväg och köra ett skönt kvällspass på bobben igen.. sen är det fem timmars sömn för att sen åka iväg och jobba dag och sen ett pass på butiken igen.. att människor kan hålla på så här hur länge som helst är för mig helt obegripligt! jaha och där vann schweiz på straffar mot vitryssland i hockeyn, rätt åt dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0