...

jaha tillbaks eller?
jag skyller hela tiden på att jag ska börja blogga på riktigt igen när jag fått min nya telefon. ni fattar hur länge jag väntat på den va? ca 2 månader!! jag blir galen snart.. varje vecka lovar dom dessutom att den ska komma nästa vecka.. och så håller det på så där, det räcker med att bli mobbad av polarna nu. alla har ju RÅ flaaaschiga lurar, lägger stolt fram dom på borden medans jag gömmer min i byxfickorna. det är tröttsamt att leva med en nokia 3120, samt att få halv roliga pikar då och då "har du facebook på den där eller?" ah MEN KUL! verkligen, hela sverige skrattar.
annars är jag en genuint as tråkig människa nu för tiden, jag lever samboliv (krävande) och går upp i vikt mest hela tiden. tycker det är AS jobbigt att gå utanför dörren och få frisk luft, (har planerat att göra det i tre timmar nu) det börjar med att det planeras en lång promenad som sen slutar med en 600 m lång promenad ner till maxi, och nu helt plötsligt har jag bestämt att jag skiter i det också. lika bra, jag ska ju ändå börja med alli om två veckor. men eeey vänta, man måste väl röra på sig när man äter det också? jaja men då tänker jag skylla på det här! IMORGON ska det spelas kanske årets viktigaste badminton match kl 11.00 i backahallen, och jag ska vara med.
sen ska jag fundera över det här med att kanske börja använda gymkortet jag ändå betalar 269 kr i månaden för? eller vad tycker ni..?
det är vädret, snön. jag blir deprimerad!! kan inte cykla, måste gå överallt. det bryter mitt mönster, funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0