min kärlek.




"vi har vingar av guld och vi ramlar omkull och vi är fulla för kärlekens skull"

jag har ett problem, och det stör mig..
idag tänkte jag och A fira att vi har vart ihop i ett år..

vi vet inte vad vi ska hitta på...?!

inte läge och dra på en sista minuten till paris direkt men vi känner ändå att vi skulle vilja göra något som vi inte gör annars så ofta..
man behöver inte göra någe märkvärdigt men något kul vore trevligt..

jag skickade sms till A imorse och skrev att IDAG får han välja precis vad han vill att vi ska hitta på, jag hänger på ALLT! (en liten fuling med tanke på att jag har idétorka som värsta öknen) och det visa sig att han tyckte precis samma som jag.. att jag skulle få välja.. haha..

så nu har jag gett upp, jag bestämmer att vi ska laga en god tre rätters hemma, göra lite drinkar, dricka vin och bara mysa med varann..

det funkar MINST lika bra som att äta ute på restaurang, köpa drinkar av en bartender och hångla på dansgolvet..

fast det sista är ju kanske lite roligare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0