kramers



jag köpte nya jeans igår.

ungefär som kramer känner jag mig, jag har tvålat på mig byxorna efter mycket svett och tårar. (har ni sett det seinfield avsnittet? så himla kul)
men nu sitter dom på och jag går runt och försöker töja ut dom lite, för dom ska visst göra det.

när man står där i provhytten så tänker man ju, herregud det här går aldrig och dom som jobbar på butiken tjatar alltid om att "ta en strl mindre dom töjer sig" jaja jaja tänker jag varje gång, tar INTE en strl MINDRE och kommer hem och så är dom förstora efter en gångs användande..

men nu ni, nu jävlar.. nu har jag tagit en strl mindre, känner mig tjockast i hela världen, det trycker på blåsan och jag undrar när fan dom töjt klart för jag svimmar snart. det kommer inget blod upp till hjärnan förstår ni.

inte nog med det, jag är hungrig så jag har slängt in vårrullar i ugnen.
sen ska vi grilla ikväll hos ämeli och patrik..

knappen kommer ta time out och det vore så jävla gött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0