....

i min och A´s lilla familj så har det blivit så att han lagar maten, han är väldigt duktig på det samt att han tycker det är väldigt kul. om jag har tur så kan jag få vara med ibland, som potatis skalare.
hur som haver jag släppte bomben om min lilla plan för kvällen.

han kollar några sekunder i kyl och frys, och dunkar upp en tre rätters. hux flux.

"ehm blir det bra med det här och det här och det här?"

alltså.

förrätt:
het tomatsoppa ala nyppe med grilloumi ost

varmrätt:
pepparbiff med sås och hackebacke potatis

efterrätt:
marängswiss ala 90-tal

varenda vecka känns det som om nån på halv åtta hos mig har kört med marängswiss och där har vi suttit framför tv och bara dreglat.. så vi tänkte att det passa bra idag..

mums, så nu sitter jag här vid köksbordet och dricker lite på mitt rödvin och bara beundrar min kära medans han kokar sopper och såser hej vilt.

jag tror aldrig jag sagt detta i bloggen men jag älskar honom av hela mitt hjärta, det finns ingen i hela världen som gör mig så lycklig som A. jag tänker på honom som att det ska vara vi hela livet och det känns så himla rätt, han är det bästa jag vet.

så, nog med kärlek och sånt där trams.

imorn ska jag på "knut" kalas hos pascale, det kommer bli bra rockigt.. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0