bellis..

it´s like i waited my whole life for this one night... nananananaaa...
and dance forever ever ever, forever ever ever
ever on the dance floor..
ah men ni vet, chris brown är han snöööööggast och porrigast i hela världen eller?
jag glider fram och tillbaka på andreas vardagsrums golv och sjunger..
it´s no air no air no air..
ni hänger med va?
hur som helst, jag bjuder på ett inlägg idag och fler bestämde jag att det ska bli..
eftersom våran bästa ellabella har klippt navelsträngen och bestämt sig för att plugga på helt annan ort, GBG (fräääscht) höhö.. så hur som haver, vi måste ju infomeras om saker..och det ska ju ske på bloggen såklart!!
och ja vi kommer ringas och ses också men nu har vi ju verkligen en anledning att ta upp det här med bloggandet igen.. yäääy!!
igår var jag och äm hos syon, jag pluggar numera på heltid på komvux (hur fan nu det gick till?)
men det känns bra och jag ska ge mig fan på att orka det här, jag har ju en tendens att lägga av och bara tycka allt suger.. ganska ofta! eeeh..
om inte annat så har även jag och äm bestämt oss för att sjuksköterska kanske vore någe, vi pular och mular om det varje dag och ju mer vi pratar om det så känns det som om det skulle kunna bli rätt för mig/oss..
nu har jag vart världens bästa flickvän (jag är sån nu förtiden för er som inte visste det) och städat eller det där var fusk, jag har röjt lite i andreas lägenhet.. disken, plockat undan och så vidare..
jag fattar inte, killar har ingen logik i någe..
och jag orkar inte ens förklara det skulle ta flera månader, men dom är bara så komplicerade med allting..
varför inte bara slänga tvätten i tvättkorgen? eller varför inte bara plocka in i diskmaskinen när man ätit?
ni fattar va?
nu ska jag ta mig en bit att äta, en prominix hemåt, en sväng till äm kanske och ikväll kommer fält hit och våldgästar A´s lya.. jag ska laga oss lite lax och färskpotatis :)
på återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0