tomt..

ett och annat ska ju konstateras och det gör det..

jag kommer inom kort att drabbas av ångest, panik och hela baletten.

nån sliter och drar i mitt hjärta, jag vet ingenting längre. vet inte om jag står ut..
jag är så obekväm med allting runt omkring mig, jag kan inte plugga, min koncentration ligger på allt annat omkring..
samtidigt som jag vet att jag MÅSTE plugga..
ångesten är total!

jag vet varken ut eller in med tillvaron, jag vill flytta härifrån, jag vill tillbaka till oslo, jag vill flytta till elly och jocke i gbg, jag vill dra iväg och jobba i något annat land, jag vill ha en egen lägenhet, jag vill bo nära mina vänner i örebro och vara en del av deras mysiga tillvaro på kvällarna, jag vill vara nära andreas jämt och hela tiden, jag vill ALLTING men ska nöja mig med att bo på övervåningen i mina föräldrars hus och plugga på komvux i kumla..

eller vad fan ska jag göra..?

mitt hjärta gråter, jag är kär i världens finaste kille men det räcker inte alltid..
hur ska jag känna mig tillräcklig och lycklig...?

det fattas något i mig..

jag kan ju vara världens hemskaste människa, eller hur?

Kommentarer
Postat av: the wise one

Gör det som känns rätt för dig, sen får vänner familj och pojkvän anpassa sig. Man kan inte gå genom livet och försöka vara alla till lags utan att må bra själv.

2009-09-14 @ 04:56:27
Postat av: E

Kunde inte sagt det bättre själv!! Fast du skulle nog trivas i götet, såhär bra har jag inte mått på länge;) And how come you don't call me no more din slyna haha, vi måste ju uppenbarligen ha ett snack om livet! Pusssi

2009-09-14 @ 19:09:48
URL: http://ellabellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0