pesten!

helgen var härlig!!!!! i fredags hade jag massa hångel på gång med min karl, lördagen ställde vi till med en kul och trevlig förfest här hos andy och i söndags mådde vi så dåligt att vi aldrig mer ska tala om det..
världsklass..
lite toppnotch på det här så går jag och får svininfluensan, ah men helt seriöst.. tror ni inte att man skiter på sig när man vaknar helt dyngförkyld, ont i kroppen och har flera rakblad i halsen?!!! men efter mycket forskande fram och tillbaka har jag bara fått diagnos lite vanlig sjukdom att lägga till på cv´t..
tilläggas ska ju att jag har fått nackspärr på köpet också..
så nu hankas det fram som en invalidos i rullstolos..
lite sås till?
jag har plugg att fixa OCKSÅ, 82 sidor historia, 40 sidor islam, helst räkna ut hela matteboken, sen exakt hur många sidor naturkunskap är osäkert men det är nog minst 40 sidor där också.. det här ska helst fixas inom några dagar..
men skjut mig, döda mig, gör vad ni vill..
jag orkar inte!
jaja nu har jag legat i andys soffa i två dagar, tjockat på mig, varit bortskämd (när man är sjuk får man bestämma säger A) kollat på tv-serier och ni vet allt sånt där skit man gör..
och det är inget kul längre..
så nu är det dags att piggna till lite och bli människa igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0