jaha..

jag kokade ihop lite pytt i panna och då kom jag och tänka på sist när jag skulle äta det..
andreas skulle laga mat åt mig medans jag var och gjorde någe, kommer inte ihåg vad.. hur som helst, jag fick utbrott, han hade slängt på 1 1/2 dl pytt kanske..? är han totally insane eller.. (konstigt uttryck jag vet) jag slängde på minst 5 dl till iaf.. och han bara stog helt häpen..
- Jag tyckte att jag gjort mycket åt dig eftersom du äter som en häst..
va fan äter jag mycket mat? det kanske jag gör...?
hur som helst så kom jag ju på det förut så jag gjorde  lite pytt den här gången, vet ni va? nu är jag ju hungrig igen..
efter tog jag en kopp kaffe och cheesecaken som stog i kylen (den var jag värd) och fastnade här igen.. tänkte ju att jag skulle gå hem till m&p och när jag nu bestämde mig för att göra det så spöregnar det ute..? what? hur fan gick det till...? jag är fast i den här lägenheten, ni vet vad man brukar säga.. "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" och just nu är det så att det finns inga kläder alls.. jag kommer få svininfluensan om jag ger mig ut nu, om inte annat så kommer jag bli döds förkyld..
en sak till jag tänkte på, är det inte jävligt mycke KUK på att man måste tända fönster lampor och diverse klockan tre på eftermiddagen just nu...? det är helt svart, mörkt och tråkigt ute..
fast jag är som min mamma.."jag trivs bäst på hösten, inga jävla måsten"
förresten, det blir ingen lax.. jag gör tacos istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0