...

sönderpluggad..(låter heeelt tokigt när jag tänker efter,haha)
sånt som är helt knas för mig att förstå är hur enkelt som helst för andy, han bara kollar igenom lite och förklarar som om det vore det lättaste i världen.
hur går det till?
jag orkar hur som helst inte plugga mer, det ska bli så skönt och få det där provet avklarat imorn..
sen är det läge att börja koncentrera mig på hur jag ska vinna hem vinstpengarna i våran pokerkväll hos jay imorgon, fast det är ju redan klart egentligen. vann ju vm 1975 för er som inte visste!
nu ska jag kosa ner mig i sängen och KRÄVA en massage av min härliga karl, och han bara njuter och tycker det ska bli jättekul.. NOT! men han har lovat, hihi..
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0