...

hola!
jag kom nyss på en sak, dom senaste tre dagarna har jag tillbringat här i soffan, den gröna jäveln..
jag har legat här 9 timmar om dagen, stirrat, sovit, läst och tyckt synd om mig själv.. säg mig, det är ganska tragiskt va? för jag känner mig jävligt B och no lifead..

och inte nog med det, polisen känner lukt från hundratusen meters avstånd.. ostabil människa!!
dom stoppade mig idag, inte nån vanlig jävla koll vetni... nää blåljus och hela köret, det kändes som en dålig polisfilm från USA, dom praktskt taget hoppade ur bilen och sprang til min bil. 3 stycken!!!
vet ni varför?? säkringen hade gått på andreas bil, jag hade inga lampor men vad skulle jag göra då? jag var ju tvungen att ta mg hemåt.. jaja inte nog med det så började dom fråga om jag tagit droger och jag fick blåsa.. där mina vänner fick jag psykbryt och började böla! hhhahaha, jag vart så jävla rädd att jag sket på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0