...

det är meningen att jag ska plugga religion, just nu är det islam och judendomen som gäller.
det är ganska intressant, men ni vet hur det är.. det är inte alltid så lätt att komma igång och släppa allt annat roligt..
jag önskar så innerligt att jag vore ambitiös och duktig som min elly ibland men jag är latast i hela världen när det gäller skola och plugg..
jag har så mycket att göra, historia prov medeltiden osv, naturkunskaps prov "energi", religionprov, historia inlämns uppg, religion inlämns uppg osv osv osv.. det bara växer och växer..
jag måste rycka mig i kragen och fixa det här!
idag ringde A och sa att om jag vill så kan ju jag börja använda hans "fast pris" på tre, han använder ju ändå inte det.. visst är han gullig? kan jag bara låta mitt telenor ab ligga tills jag kan säga upp det.. gött!
annars ringde jocke nyss och frågade när vi skulle komma på fredag, jag kanske inte sagt det men vi åker till gbg i helgen.. vi tänkte gå på stan och shoppa lite, umgås med jocke&hanna, träffa elly osv.. en mysig höst helg i gbg, kan inte komma lägligare faktiskt. så himla skönt att komma iväg lite..
nä nu ska jag ta tag i det här, det ska bikeas hem till mor&far en sväng också. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0