ny vecka.

idag har det varit en sån pissig dag, heeeela dagen har gått utan att jag har gjort något.
har backat lite, jag har ingen lust idag. vill bara ligga här på soffan och kolla på tv, sitta vid datorn osv samtidigt som jag känner pressen att jag MÅSTE göra något för att folk runt omkring mig inte ska deppa ihop på mig totalt..
jobbigt jobbigt jobbigt..
ringde min pappa och frågade om han kunde köra mig till marieberg där jag ska möta upp min härliga när han slutar kl sex, och det kunde han ju och vi ska faktiskt åka nu snart.. vi tar en sväng och hämtar upp mamma innan :) men ändå, kl är fyra och nu gör jag något för första gången på hela dagen.. får ångest när jag tänker på vad jag ska säga när A kommer fråga vad jag gjort idag.. herregud, vad händer med mig?
plugga vore ju någe men det känns roligare att åka till ikea och shoppa lite prylar till lyan, eller vad tycker ni? i värsta fall får jag plugga ikväll/natt.. jag är ju HELT ledig imorn (fast det är jag nästan varje dag) så då kan jag ju sova länge, plus att jag fyller år hihihihihihihi :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0