...

ögera är snea! jag är så trött.. men jag kan inte hålla mig måste bara se ett avsnitt av desperate innan det är sängdags.. :) thih.. andy är iväg och tränar, jag hatar deras sena träningar.. han kommer inte hem förns tolv på natten och innan det så jobbar han till åtta oftast.. buhu inte mycke jag får se av den där krabaten inte..
imorn förstår ni så kommer room service på besök, micke och äm. det ska nämligen målas i vardagsrummet!! fräääscht :) kul med lite hjälp, andy har nämligen sagt ifrån sig allt som har med målning och göra.. jaja jag tror att det kommer bli superbra och jag bara läääängtar efter att få fixa med nytt här inne..
på tal om någe helt annat, vi var ju ute i lördags vettni.. jag hade verkligen supertrevligt, vi var på strömpis och dansade lite orangutang osv. nattamaten har ni ju redan läst om (helt ovetandes på söndagmorgon dock) haha.
det jag skulle komma till VAR när vi skulle hemåt så träffade vi på några herrar nere vid likistan, där kommer vi helt oberörda och letar en taxi.. och så har ena killen mage att komma fram och dryga, JÄVLA TÖNT!!! har vi gjort dig någe? har vi gjort din tjej och hennes kompis någe? VA? seriöst jag börjar tröttna på dom här jävla barnfasonerna.. det ska vara så jävla vuxet utåt med hus och barn, men sen då? glömde ni bort er själva på vägen? jag bara undrar..
jag har ALDRIG varit inblandad i dom här jävla skitsnacken som pågår er emellan men i lördags drog han in mig och jag menar verkligen det jag säger, är det världskrig ni/hon (alla vet vems om är hjärnan bakom alla fula skitsnack) vill ha så ska hon få det..
aja jag brukar inte vara så arg eller komma med påhopp i bloggen men det här har verkligen stört mig i flera dagar OCH nu har jag fått nog..
på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar du inte vara arg ?

du é en allmänt sur människa, en besserwisser rent ut sagt ! ja fattar inte hur man har mage o ge sej in o en sån diskussion,, ingen har gjort nån någonting, allting handlar rån första början om en tjej, de e inte dej Elvira, om du vill att de mesta ska handla om dej o ditt liv, men icke denna gång . Detta handlar om en annan som verkar ha de jobbigt i vissa tillfällen . som helt plötsligt blir sjuk, aldrig tllgänglig, om de inte ska festas. tycker bara de é så sjukt tråkigt .



Men elvira, de där jävla påhoppet om hus o barn, hur jävla mogen är du när du skriver en sån sak , kanske dags o börja tänka efter lite . skärpning !

2009-10-29 @ 11:31:17
Postat av: Tänk efter

hahaha, Elvira, du skriver attt du i bloggen här ovan att du INTE sur av dej ?

De är juh exakt de du är. Du är en surkart av högsta rang, som alltid vet bäst o ska sticka ut näsan i vädret o ha en underlig åsikt om allt o alla , så egentligen sak ja väl inte bli förvånad över ett sånt här inlägg, men vilket smarto .

Hur mogen är du är frågan, vilket idiotpåhopp. Dom har hus o barn, betydligt mognare än dej så som jag anser de , 2 familjer med mkt hög klass !



Du säger att du har stört dej på de i flera dagar. ? allt de här börja o de har bara en person att skylla ! En person som har mkt undanflykter i mina ögon. End of Story

2009-10-29 @ 11:38:22
Postat av: mupp

Elvira är omogen...mupp!

2009-10-29 @ 13:32:47
Postat av: Ämeli

Hahaha.. Mycket undanflykter säger ni?? undra vaför?

Tur att det bara är jag som drar till med dåliga undanflykter, tror nog jag har hört en å annan från er andra med!!

Gnäll på mig personligen istället för att ta upp det i Elviras blogg!

2009-10-29 @ 15:50:40
Postat av: Anonym

oj oj oj ? ! här var de någon som tog åt sej visst ?

vilka är egentligen er andra ? för som ja har förstått så är de undanflykternas undanflyktare ! ! !

2009-10-29 @ 16:01:51
Postat av: Ämeli

Men herregud jag fattar väll att ni menar mig! Jag kanske har missat vissa saker som ni verkar ta som dåliga ursäkter men du kanske vet varför? tydligen inte!! jag står i alla fall för vem jag är och vad jag har gjort.. Det gör ju mig till en ärligare människa än dig/ni!

2009-10-29 @ 16:55:11
Postat av: Ämeli

Jag tänker inte heller lägga mer energi på det här.. jag säger bara KUMLA, är man förvånad? Och du Elvira, din blogg statistik lär ju ha slagit upp till skyarna!

2009-10-29 @ 16:58:09
Postat av: Anonym

kan såpass säga att jag är en ensam bloggkommeterare,

inte dom ni tror att de är som kommenterar.



haha, de här va ju kul !

2009-10-29 @ 17:44:06
Postat av: M.T

Men herregud, har ni något att säga till Ämeli eller till Elvira så gör det istället. Vad tusan håller ni på och lägger en massa töntiga kommentarer i bloggarna, jag tycker inte att ni verkar så pass mogna som ni säger att ni verkar vara? Om du nu/ni har så förbannat mkt som ni säger "att ni har allt i princip" hur kan ni då lägga ner er dyrbara tid på att sitta och skriva en massa saker som alla torkar sej i arslet med? SKIT!? Väx upp istället och ta det face to face istället. du/ni kan inte vara äldre än 13 i skallen, eller? Och lägga anonyma kommentarer är riktigt hett, eller inte... Stå för vem du är istället? Eller så skit i att skriva överhuvudtaget. Och om ni tycker att den ena är sur och den andra drar undanflykter? So what? Är det sånt ni stör er på ? En som surar och en som tar till undanflykter? Det är väl inte så hemskt egentligen. Eller är det så för att ni bor i döhålan kumla och inte har mkt mer till liv än att få igång ett krig här? So bring it on beatches!! Jag tror nog elvira har mer människor bakom sej än vad ni tror att hon har.. Och människor som ni inte tror att hon har ställer nog sej bakom henne ändå och skrattar ganska bra.. men tack för att jag fick en fin avslutning på denna kväll. Tack retards!!!! :D

2009-10-29 @ 19:36:56
Postat av: Ellinor

Bring the draaamaa, som vanligt med andra ord=) Så himla GÖTT att se att vissa personer aldrig växer ifrån detta med att skapa intriger, precis som under hela gymnasiet. Blir det trist i tillvaron kan man ju alltid hitta på saker att störa sig på, ungefär som gamla tanter som skriver arga lappar i tvättstugan=) Om ni nu inte visste det så är Desperate Houseviwes bara en serie.. alltså inte verklighetsförankrat... Om någon av er fortsätter att kontakta vare sig Elvira eller Ämeli så kommer jag personligen se till att ni får ångra er, det är en sak att vara 16 och omogen i gymnasiet, en helt annan att vara morsa, bo i radhus och fortfarande inte veta när det är nog. Tro inte att jag inte vet vilka ni är bara för att ni turligt nog inte kommenterar under namn. För det roliga med detta är ju att jag skiter fullständigt i er, vad ni säger på era fikaträffar, hur mycket skit ni snackar, jag bryr mig bara om Äm och Vira och det finns ingenting jag drar mig för när det gäller dem. Så därför tycker jag ni ska tänka en gång extra innan ni säger något igen, annars kommer det inte att gynna er i slutänden=) Pusss och kraaam från Göteborg!

2009-10-29 @ 20:01:00
Postat av: Malin Thorsander

Förresten så glömde jag skriva avsändare.. Malin Thorsander heter jag och bor i Örebro så därför är jag inte så fascinerad utav ert beteende här i bloggvärlden, men som sagt nångång växer väl alla upp =) Puss och kram på er allihopa!



2009-10-29 @ 20:01:16
URL: http://nutz.blogg.se/
Postat av: Albin

Det här är ju mer spännande än en dokusåpa. Fortsätt!!!!!!!!!!!!! =)

2009-10-29 @ 20:42:15
Postat av: Anonym

de är lite de här en blogg går ut på väl ?

nån skriver , o då ska juh andra ha en åsikt om spalten . så de verkar ju funka ialf !

2009-10-29 @ 21:55:05
Postat av: Ellinor

The truth will reveal itself=)

2009-10-29 @ 22:46:06
Postat av: Sofie Augustsson

Nu får det vara nog med det här. Blir riktigt ledsen på alla som skriver och kommenterar. Jag har absolut ingenting med detta att göra, och vill be den som skriver anonymt att sluta omedelbart. Du sårar mer än vad du gör nytta. Släng ingen mer skit på mig någon av er, det har sårat tillräckligt. Ta reda på först vem det verkligen är som skriver innan ni direkt pekar ut mig. Jag har absolut ingenting med det här att göra, och vill inte ha det heller. Sluta genast innan det går för långt och någon verkligen blir sårad. Sofie Augustsson

2009-10-30 @ 11:45:17
URL: http://saugustsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0