....

varför måste alla tjejer vara så handikappade när det gäller datorer? okej jag kanske drar alla över en och samma kant men ALLA tjejer som jag känner är iaf DET.. så här är det, jag har fyra nya avsnitt av gossip girl säsong 3 nerladdat men jag kan inte se dom.. jag vet att man måste öppna filerna, så långt är jag med.. men sen då??
nu sitter jag här, helt förstörd med tårar i ögera.. hade ju tänkt att se ETT avsnitt så här lägligt när man är ensam och har både dator och tv för sig själv, men nej som vanligt med min tur så sket det sig med det.. jag surfar vidare på facebook och i bloggvärlden.. no drama, no life?
jag funderar på att gå en datakurs, så här kan det ju inte förbli..
byebye

Kommentarer
Postat av: E

Men asså vira, du måste ha VLC Media player för att kunna titta på dem.. har du det?

2009-10-13 @ 22:09:11
URL: http://ellabellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0