...

igår hade jag en sån där smått ångest attack, ni vet när man bara tycker hela livet suger.
jag är less på att plugga, jag gör det enbart för att jag inte har någe jobb och hur det gick till det vet jag inte.
jobben flödar inte precis, plus att jag har väl inte lagt manken till att söka några heller så det är klart att det går på röven.. att jobba extra på wear it är inte direkt nån stor inkomstkälla och studiebidraget ska vi inte ens tala om.. hur som haver det jag ville komma till är..
andreas är så kul, jag beklagade mig över att jag lever ju ganska mycket på honom och så där, ja ni förstår.. det är ganska beklagligt och det känns inte så där jättebra alltid..
då säger han så här, "ja men vaddå det gör ju ingenting, du är ju hemmafru.."
hahahaha det kan ju vara jordens sämsta hemmafru han hittat.
städa, tvätta, diska, laga mat eller vaddå? det är faktiskt HAN som gör det.
men jag säger som maria montazami jag med, "han betalar allt, toppen!"
vi håller oss på den här kanten, BRA, fortsätt..
kumlafruar, hihi
NU iväg och äta lite lunch med jay och ämeli på sveas..

Kommentarer
Postat av: E

Hahahaha jag dööör vira du är så utvecklingsstörd ibland...

2009-10-08 @ 23:46:51
URL: http://ellabellaan.blogg.se/
Postat av: Marcus

Sök jobb i Oslo som 60.000 andra svenskar gjort;)

2009-10-09 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0