hooooola

det var några dagar sen.. hur mår ni?
sitter och väntar på mat, chili kassler med ris. min A är bäst på att laga mat, visste ni det? han lyckas alltid, ibland kan han peppra lite för mycket så jag avlider och magen exploderar men whatta häääck, han föder mig ju ;) då får man ta sånt..
har haft två lektioner idag och jag trodde att jag  skulle stupa av trötthet, somnade nästan.. hoppas att det blir bättre, jag är fasen trött jämt.. min mamma fick ett nervöst sammanbrott här om dagen och körde mig i ilfart till vårdcentralen, det ska ju tilläggas att jag svimmade på gymmet (haha) innan det där sammanbrottet kom men hur som haver.. min kropp är inte hundra, nu har jag tagit massa prover och hoppas på att det är något som är fel så att jag kan få något mot det som gör att jag blir bättre, om inte så att jag känner mig piggare och friskare.
det är så typiskt att jag ska svimma och ha mig när det är folk runt omkring, den här gången på gymmet så att alex karlsson och ruffs (nån kille från högstadiet som jag har svagt minne av) såg och undrade säkert vad tusan jag höll på med.. sist var det henrik nyström och albin sterner, hahahaha stackars karlar, hittar en elvira avsvimmad mitt ute på gatan mitt i vintern.. det är ganska kul faktiskt, först skäms jag så att jag håller på att dö och sen så blir det mest komiskt bara.. men det är klart, det vore ju skönt om jag kunde svimma hemma i fortsättningen.. skulle ju underlätta, om jag ska fortsätta så här kommer ju folk till slut tro att jag är döende..
jag hoppas innerligt att det bara är järnbrist, att mina blodvärden är låga (som dom brukar vara) och att det inte är något värre.. läkaren hymlade om mina njurar men det tänker jag inte ens tänka på, sånt där får mig att bli knäpp i huvudet..
ikväll kommer cosmo hit från sthlm, jag ska vara lite hundvakt åt honom. hans föräldrar åker till barca ons-sön.. mysigt vill också, men det kommer..

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Alex kom hem och nämnde att du verka lite hängig, att han träffat dig på gymmet. Hoppas att det är endast järnbrist.. som jag tycker att det låter lite som. Då kan man svimma hej vilt! kram. Johanna

2009-11-12 @ 07:45:37
URL: http://annahoy.blogg.se/
Postat av: elvira

Ja jag hoppas att det bara är det :)

2009-11-12 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0