....

helgen swischade förbi ganska fort för nu är det måndag igen, buhu.. jag tycker dagarna försvinner alldeles för fort överhuvudtaget.. och ändå gör jag ingenting? tänk om jag hade jobbat heltid, sluppit vara hemmafru, sluppit komvux och sluppit all ångest jag bär på? herregud, jag skulle ju fylla 30 imorgon..
jag har gjort lite nytta idag iaf, skrivit och ringt in på bemanning som dom kör på bobben. tänkte att jag kanske kunde jobba lite där när dom behöver folk? jag kan ju den där fabriken som handen i handsken.. höhöhö, närrå men nästan.. jaja vi får se hur det blir med det, verkade positivt iaf. sen fick jag också ett mejl från media markt idag.. ska iväg på ett möte/intervju i januari! det var ju kul :)
nu måste jag iaf ta tag i naturkunskaps boken, plocka lite här hemma, fixa mig lite, ta en kopp kaffe, KANSKE montera en hylla. får se, risken finns ju att man får ett utbrott, högst ovärt..
ikväll kommer M&P från milano, härligt! det blir middag på wallenstråle ikväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra Fält

självklart(!) han är ju släkt med mig ;)

2009-11-30 @ 17:33:56
URL: http://sandrafaalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0