...

idag ska jag sova själv i två nätter :( A drar till sthlm ikväll på nån avslutnings grej med försvaret, dom ska göra massa tester och sånt där trams så han är inte hemma förns på fredag.
M&P åker till milano imorn på en liten weekend tills måndag, vilket betyder att jag inte kan sova där och få sällskap heller..
har haft tankar på om jag kanske ska fråga äm om jag och lea kan få sova på deras soffa, men då fick jag backa lite.. 22 år och vågar inte sova själv, det är ju helt otroligt.. det ska börjas öva direkt idag ikväll och imorgon.. det här håller ju inte..
nu ska jag ta en promenad hemåt till lea, sen ska vi åka till torpet och hämta ett gammalt skrivbord som jag ska måla och fixa till.. det kommer bli så fint :)
jag tog ett snack med A igår och sa att "jag har lite planer på hur det ska se ut i vardagsrummet, men bara planer.. tror det kommer bli riktigt bra, jag ska visa BARA" (man måste liksom lägga upp det så, i mitt huvudet så var det ju redan klart oavsett vad han tyckte och ville..) hur som haver, det gick ganska bra.. så himla bra att han erbjöd mig att ta hans bankomatkort och åka till ikea själv.. hahaha, karlar alltså.. det är bara att casha upp om jag ska fortsätta tvätta tvätten, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0