....

dagen bara försvann, hur?
jag gillar när det är mörkt ute, det finns en grej som är bra, hahahaa man ser in till grannarna.. det är kul att kolla och se vad folk har för sig, ena grannen sitter vid köksbordet, en annan står och lagar mat osv.. här skulle jag kunna sitta hela kvällen :) men det kan jag inte, snart ska jag och äm till gymmet.. puuuh, segbulle.. sen ska jag hem och laga lite mat, kolla på GLEE... jag har längtat hela veckan!!! gött mos.. imorn kommer ellabellabus hemåt, sååå vi har längtat efter henne.. vi ska ha VÄRSTA myshelgen, imorn ska vi dricka glöggers och börja tidigt med julen, på l ördag ska vi gå på new moon och ha hel dag.. så jävla brudigt! ;) vi gillar´t, heeeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0