....

ni kan väl ordspråket "efter regn kommer solsken" det stämmer inte!!! dom bara ljjjjjuger, så tuttarna suuuger..
fan i helvete, det vänder aldrig.. gud hatar mig, alla hatar mig men mest hatar jag mig själv (fast det finns ju ingen som älskar mig så mycket som mig själv höhöh) jag tänker inte ens gå in på detaljer, jag är ett jävla pucko som sabbar allt som kommer i min väg.. hur fan blev det så här..?
jag saknar A så himla mycket, han har vart borta från mig sen i torsdags, kom hem en snabbis igår kväll och åkte till sthlm klockan sex imorse.. guuuudars, min snutteplutte var hemma med mig, i neeeeeed you! kommer hem imorn och ska typ jobba 45 dagar på raken.. KUL!! (seriöst jag tycker så synd om mig själv)
jag ska gå hem till mamma och pappa en sväng nu, hoppas på mer rock´n roll där än vad det är här hos oss.. BTW jag blir deprimerad av Melissa Horn, min spotify har typ bestämt sig för att spela henne hela tiden.. man blir ju knäppis! hej på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0