....

oh right.. tre dagar sen jag tog sprutan mot svinet, armen gör fortfarande ont och kroppen känns som om (HELT ärligt nu) den har blivit överkörd av en lastbil, så jävla risig.. undra om depressionen också är en biverkning?
för igår trodde jag jorden skulle gå under.. hahahaa..
det är helg, fredag.. YÄÄY! vi damer ska äta på indigo ikväll kl 20.00 mysmysmysmys..
annars EXTREMT tråkig dag idag, min pojkvän hatar mig eller så har han mens, mina föräldrar lämnar mig för att åka till gbg, elly är i gbg (tanken slog mig att jag kunde följt med och hälsat på henne lite försent) äm har barn (som vi älskar den lilla) jag är blek, trött och känner att jag skulle vilja bli skitfull ikväll..
jävla surkart, jävla negativa människa.. MEN HEEEEEEEY man får väl vara det ibland.. fast jag är ju det jämt, även när jag är glad.. konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0