---

idag är det match, HEJA IFK!! man måste ju ställa upp för linköpings grabbarna så här när det är en sån viktig dag.. jag har aldrig gillat aik heller så..
igår var vi på mysig middag hos A´s familj, puh jag var så trött bara så vi kom hem ganska tidigt, andreas jobbar ju idag också.. haha jag sov på soffan inatt, dom flesta som känner mig vet ju att A bara ÄLSKAR att sova på soffan så jag tänkte va fan, jag ger det ett försök och sover där jag med.. där låg vi och mös med två stora täcken och bara somnade på två röda! myspys.. imorse hoppade jag dock in till sovrummet igen.. haha..
näää nu ska jag fixa till mig lite för fältan kommer snart hit, blir en tripp ner till maxi och sen fotbollen! :) ikväll blir det tacopaj, mmmm den är så god, mums!
helt värdelöst inlägg, måste erkänna att jag gillar mig själv bättre när jag är en riktigt SURKART och OMOGEN jävla mupp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0