baby..

i lördags drog vi till hallsberg på galej, perelli och adam tensta uppträdde m flera. (jag såg inte en enda artist ska tilläggas)
skitsamma, jag och ämeli fick en störd idé om att vi skulle åka karusell fem i två innan stängning.
rusade ut ur öl tältet i högklackat och in i virvelvinden..

vi dog..

jag har nackspärr och det är måndag eftermiddag..

igår låg vi allihopa i familjen jove/centers soffa, vi mulade pizza och kollade film.
det var gött mos..

nu ligger jag i en till soffa, jag bara degar hela tiden. får inget vettigt gjort över huvud taget.

jag vill pausa, lämna mig inte, åk inte!!!!
buhu.. 


Kommentarer
Postat av: M

He will be back sooon ;P

2009-06-16 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0