en ganska bra onsdag..

idag fick jag världens bästa surprise..
om en vecka kommer A hem.. och inte nog med det, FYRA veckor också..

herregud, det finns nog ingen gladare än mig just nu:)

imorn drar jag till gööötelaaborg med elly och ämeli, vi ska bo på hotell, shoppa, dricka vin på avenyn och gå på liseberg.
lite tjejmys med mina bästa, skönt! ska försöka att hålla i slantarna, kan ju hända att det rinner iväg lite ;)

annars händer inte mycket, är just nu ute på landet och njuter av att ta det lugnt. brorsan kom frå sthlm idag också.
har precis vart i askersund och ätit  glass vid hamnen, NU soffhäng. farsan klipper gräsmattan och jag ska väl bara göra ingenting, läsa en bok och vänta in maten.

fan så gött det är på landet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0