nike air max 90

EY! alla som känner mig vet ju att jag har haft svår "sneakersberoende" (eeh pappsen vill kalla det skoberoende överlag men) tidigare i mitt liv. Nu är det ju nästan 10 år sen jag köpte nya.. dom här skulle passa perfekt på nattduksbordet som lite accessoar! för det är ju så, jag köper ju oftast skor som är fina att titta på.. det är äkta njutning!! det är bättre än att göra barn, unna sig nya kläder, äta god mat ah men ni vet jag kan hålla på tills imorn.. sen är det ju så att nu förtiden kan man ju styla sina egna skor hos nike, jag vet inte men det verkar som om dom vill att jag ska gå och dö i sorg eller någe.. för ni vet väl att jag just nu går på studiestöd och jobbar lite extra?? då har man inte råd att unna sig sånt här.. kan det vara värt och bryta kontakten med morsan och gå in på sparkontot för ett par skor? (morsan kill me om jag rör det) nääää HERREGUD jag måste ringa en psykolog.. SNARAST! jag faller tillbaks i skoträsket... faller faller faller.. this is why jag kommer bli en skomakare, bästa i stada!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Som jag brukar säga till mina kära barn,

" Se till att plugga hårt och skaffa en bra utbildning, då har du chans att kanske få ett bra, välbetalt jobb och kan köpa NÄSTAN vad du vill!

Alternativet är att gifta sig rikt...har han pengar eller?

Mammor är alltid så kloka, eller hur...ha,ha

2009-12-02 @ 18:38:16
URL: http://www.endagitaget-mylife.blogspot.com/
Postat av: viran

det låter som en klok mamma som sagt det där :) jag skulle ju helst av allt vilja gifta mig rikt men det ser mörkt ut ;) haha.. vi får hoppas på spådamen som sa att han skulle bli rik när han blir stor.. för det gör iaf jag :D då kan jag köpa hur mycket skor som helst..

2009-12-02 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0