....

trött trött tött tjött....... gud vad mina fötter värker, ryggen smärtar och nu är det efterfest med ledin på tv4!
det var tuffa 11 timmars idag på jobbet..
fält tror att jag fortfarande sitter och äter från iförrgår men jag ska tala om för henne att det har hänt andra saker sen vi hördes sist, ex imorse satt min bil fast i snöiset, jag bara slira.. kom ingenstans vettni! klockan ticka.. skulle vara på jobbet NU!!! nää, gick inte.. då ser jag en blond donna med en liten mini hund, en tatuerad adidaskille.. aha daniel rydberg! killen har bilen framför min.. hoppade ur bilen och skrek FAN gjorde jag haha! det ska ju tilläggas att det var 50 minus ute också.. han slet som ett djur med att putta på min bil, han hämtade skyffel så att vi kunde slå bort massa snö.. (under tiden skrapar tjejen hans bil) och det enda jag tänkte på..VAR.. "fan undra om jag kan filma det här i smyg och skicka till fält, hon skulle ju dö av asgarv" vilken kille alltså! det hela slutade med att jag fick ringa ner andy som låg och sov.. hysterisk var jag!! några minuter innan hade han precis skickat ett sms med "lycka till på jobbet, jobba inte ihjäl dig. vi ses ikväll hjärtat. puss" hahahha vettefan om jag var så mycke hjärta efter det men.. han och adidaskillen puttade till sist ut min bil.. ja nä men det var ju en liten story det här..
nu ska jag plocka ordning på disken efter min misslyckade pastasås med kyckling, (mina matkunskaper har helt plötsligt bestämt sig för att inte vara med längre?!) och jag ska faktiskt kolla på efterfest med ledin.. han är lite skön, står på centralstationen i sthlm och åker tunnelbana.. spelar och sjunger lite för folket innan dom ska till jobbet kl 08.00!! han skulle garanterat göra min dag bättre om jag stötte på honom på morgonkvisten sur och trött.. waila lite till "ooooohohohoo ohooo ooooh, hmm den flickan hon gör allt för att göra mig lycklig... mm pojkarna dom frågar, vem är hon som vi sett dig tillsammans med.. vad heter hon, vad gör hon, var kommer hon ifrån? tala om för oss vem den flickan är..." <- elvira jonsson, haha
ja ni det vore något.. han är faktiskt ganska snygg för att vara 40, 45, 50 plus?!?
korsmors som fält säger!

Kommentarer
Postat av: Sandra Fält

hahah, du är ju fan galen! skön liten historia du hade. du skulle vart med igår kväll när vi skulle få ur Malins bil från hennes gata! hahahaha, det var galet. nu måste jag skriva om det borta hos mig. kika in där sen vetja ;)

2009-12-30 @ 16:24:09
URL: http://sandrafaalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0