...

klockan är fyra och det är helt svart ute, slapp åka och jobba idag. skönt! tänkte att jag skulle hinna massa saker då, men nejnej icke sa nicke.. här sitter jag hos mor och far vid datorn och väntar in mammsen. hon är och simmar, sen tänkte vi åka till jackobssons och kolla lite. bara kolla. men egentligen skulle jag behöva åka till andy och hämta hans pengakort och köpa lite målarfärg och kanske ta tag i hyllan som ska målas. men äsch, malin ska ju färga håret på mig ikväll så nån hylla blir nog inte målad. och så måste jag ringa elly och ta igen några dagars telefontid. fältan skulle behöva få ett samtal hon med sen så skulle det nog behövas dammsugas och torkas lite hemma också.. samt laga kvällsmat, jobbar 9-20 imorn på marieberg så en matlåda måste med!! någe mcdonalds har jag ingen lust med..
skulle behöva lämna mios julklapp också, herregud.. hinner jag med allt?!
snart är det nyårsafton, kommer bli så himla kul.. allt är fixad i klädväg så det är ju skönt, slippa stressa med sånt. elly kommer att gästa hos oss över natten och andy har redan fått regler om att det är soffan som gäller för hans del, igår varnade jag även om att vi kommer nog behöva fotmassage på nyårsdagen.. (höga klackar en nyårsafton är ingen höjdare alltså men vad gör man?) hahaha, han bara sucka och sa att vi är tokiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0