...


världens bästa sara anderlund kom förbi idag, vi jobbade ihop på xpress och man kan liksom inte annat än tycka om henne. hon är alltid på glatt humör, vilket jag gillar mest med henne. sen har hon världens härligaste dialekt också.. hon hade snabbvisit över örebro idag och ändå tar hon tiden att hälsa på en sväng :) uppskattas! man vet ju hur det är på telesnor, fläng hit och dit och oftast orkar man inte annat än att lägga sig i sängen på hotellrummet när man jobbat klart för dagen. just idag längtar jag lite tillbaka, det är ett speciellt liv man lever när man jobbar på xpress.. man kommer alla så nära eftersom man oftast jobbar och bor ihop på olika ställen runt om i sverige, mycke fest och mycke umgänge. meeeeen det har ju självklart sina negativa sidor också, man är aldrig hemma och kan ha ett liv på hemmaplan.. och som dom flesta vet, jag är hemmakär ända ut i fingertopparna!
annars har andy vart ledig idag, SKÖNT! jag bara älskar den karln så himla mycket, finns ingen i hela världen som honom. kär och lycklig, är det så här det ska kännas och vara? jag bara döööör, han är bäst. ni vet när man tycker om nån så himla mycket så att man vill skrika ut till hela världen att HE`S THE MAN! ja herregud..
vi har flängt hit och dit, haft hans syster på besök, haft hans päron på besök och folk har ringt mig som judar och jag har lovat att ringa upp men det gick lite på röven med det.. klockan är ju närmare tolv och fält ex skulle väl få jordens utbrott på mig om jag ringde nu, elly hon ligger tydligen i koma av vaccinsprutan så henne får jag ringa imornbitti istället :) nu ska jag ta mig en vörtamacka med juleskinka, göttans..

Kommentarer
Postat av: anderlund

Ehhh byta bild kanske =) ser helt pittögd ut elvis heheh

tar mig alltid tide för dej....de vet du =) puss!

2009-12-10 @ 00:41:11
URL: http://miss1414.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0